Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wybór telefonu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuje pomocy w wyborze telefonu, Niestety, jestem z ery, gdzie telefony służyły tylko do dzwonienia, czy sms'owania, a największy bajerek stanowiła możliwość wysyłania MMS'ów, czy gra wężyk.

Nie znam się na tych wszystkich androidach, smartfonach i ich opcjach, dlatego też liczę na jakąś pomoc w wyborze najlepszego ewentualnie naprowadzenie mnie, na jakie funkcje powinnam zwracać uwagę.

Potrzebuje telefonu, który:

- Ma dostęp do portali społecznościowych (fb, yt, twitter etc)

- Posiada wi-fi, bluetooth

- Dość duży ekran, umożliwiający bezproblemowo przeglądanie interenetu

- Dość szybkie "łącze internetowe", czyli w sytuacji, kiedy nie mam dostępu do wi-fi, bym nie musiała czekać kilkanaście minut na załadowanie strony. (priorytet!)

- Klawiatura dotykowa (qwerty jest dla mnie niewygodna)

- Możliwość odtwarzania różnych plików muzycznych, jak i filmowych, graficznych

- po namowach znajomych powinien miec system androida .

- Dzwoni :D

Telefon ma mi służyć przede wszystkim w pracy, gdzie czasami potrzebuje szybkiego dostępu do jakiejś strony internetowej, fb, maila.

Proszę o jakieś propozycje, oczywiście cenowo takie, bym  nie zbankrutowała :)

Opublikowano

Praktycznie każdy telefon cechuje to samo, jedynie różnią się procesorami, ramami, pamięciami, wyświetlaczem oraz wersją androida. Wszystkie obecnie telefony są produkowane w technologi 3g+ więc z internetem nie będzie problemu.